Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Dec 2024 14:06:10 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/14061 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Lennuradari tee 2, Harju 
maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Lennuradari tee 2, Harju maakond, Rae 
vald, Soodevahe küla, Lennuradari tee 2, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe 
küla, Lennuradari tee 2 (Laohoone, Piirdeaed ja tõkkepuud, Elektriauto 
laadimistaristu, Tulekustutusvee mahuti) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
54 lg 6 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27219989>  (menetlus nr: 
464368), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (RAIN ORRO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister